Online kerkdiensten Online kerkdiensten
Via ons kanaal op Kerkdienstgemist.nl kunt u onze live-uitzendingen van de eredienst bekijken. De Kerkenraad heeft besloten dat de live-uitzendingen alleen toegankelijk zijn voor gemeenteleden. Als Kerkenraad vinden wij het belangrijk om namen van gemeenteleden te noemen bij ‘lief en leed’ en in gebeden. Als de live-uitzending ook voor niet-gemeenteleden is te bekijken, schenden wij de privacyregels. Indien u de live-uitzending (of de uitgezonden eredienst op een later tijdstip) wilt bekijken dient u vooraf een persoonlijk account aan te maken. Hieronder leggen wij stap voor stap uit hoe u dit kunt doen.

Aanmaken persoonlijk account (éénmalig)
  • Stap 1: Ga naar www.kerkdienstgemist.nl/login
  • Stap 2: Onder de groen knop met ‘inloggen’ vindt u de mogelijkheid ‘Nog geen account? Registreer gratis!’. Klik hierop.
  • Stap 3: Vul hier uw naam en emailadres in, maak een persoonlijk wachtwoord aan en herhaal dit wachtwoord. Vervolgens zet u een vinkje bij ‘Accepteer de algemene voorwaarden’. Druk daarna op ‘Account aanmaken’.
  • Stap 4: U ontvangt een bevestigingsmail. Om uw account te activeren klikt u op de aangegeven link. Uw account is dan bevestigd.
  • Stap 5: Ga naar www.tsjerkelollumwaaksens.nl/kerkdienstgemist en klik daarna op de afbeelding van kerkdienstgemist.nl, u komt direct op het kanaal van de Protestantse Gemeente te LollumWaaksens
  • Stap 6: Rechtsboven vindt u een knop ‘Vraag toegang’. Klik hierop (als het goed is zijn uw gegevens al ingevuld). Klik op de groene balk ‘Verzoek indienen
  • Vervolgens ontvangt onze beheerder uw verzoek en accepteert dit als u als gemeentelid geregistreerd staat. U ontvangt na toestemming een bevestiging via de email. Hierna is het aanmeldingsproces afgerond.

Live-uitzending bekijken of terugkijken
Om de live-uitzending te bekijken gaat uw naar www.tsjerkelollumwaaksens.nl/kerkdienstgemist en klikt u daarna op de afbeelding van kerkdienstgemist.nl, u komt direct op het kanaal van de Protestantse Gemeente te Lollum-Waaksens, waarna u de betreffende uitzending kunt bekijken. Soms is het nodig om weer in te loggen, dat kan dan rechtsboven door op ‘Inloggen’ te klikken en vervolgens uw emailadres en wachtwoord in te vullen. U kunt eerder uitgezonden erediensten ook terugkijken, u hoeft dus niet altijd live te kijken.

Uitgebreide handleiding
U vindt hier een uitgebreide handleiding om een account aan te maken op Kerkdienstgemist.nl en toegang te krijgen tot de online diensten.